درمان طبیعی برای مرحله 3 نارسایی کلیه ناشی از بیماری کلیوی کلیوی
نوشته شده توسط : Andy

درمان طبیعی برای مرحله 3 نارسایی کلیه ناشی از بیماری کلیوی کلیوی

مرحله 3 نارسایی کلیه یک مرحله کلیدی از بیماری کلیه، که در آن بیماران یک شانس برای تغییر وضعیت به این بیماری مبتلا است، اگر آنها می توانند مراحل را به درستی نمی کنند، به احتمال بالای ابتلا به نارسایی کلیه یا مرحله 4 کلیه مرحله نارسایی 5. جالب توجه است، درمان های طبیعی وجود دارد مرحله 3 نارسایی کلیوی ناشی از بیماری کلیوی کلیوی.

بیماری کلیه پلی کیستیک - یک بیماری کلیوی ژنتیکی است که در آن بسیاری از کیست پر از مایع در کلیه در طول زمان وجود دارد، اندازه و تعداد کیست همچنان افزایش یابد، به عنوان یک نتیجه از عملکرد کلیه به شدت آسیب دیده است.

با سالها تجربه بالینی آن ثابت شده است که درمان طبیعی در کمک به بیماران به فشار کیست به طور طبیعی و به طور کامل موثر است.

Osmotherapy از داروهای میکرو چینی یک درمان معروف در پکن تانگ شان تان بیمارستان TCM است. در این درمان، در این درمان، یک گیاه گیاهی گیاهی آماده می شود، داروهای گیاهی برای بیماران بر اساس وضعیت بیماری بیماران انتخاب شده است، بنابراین این درمان می تواند اثر دقیق ایفا کند تا اثر داروهای گیاهی را به طور دقیق در پودر افزایش دهد. با اتصال این دو ماشین و اسمزی درمانی فعال کیسه های مواد در داروهای گیاهی در آن قرار دارد، و سپس به طور مستقیم به نفوذ به کلیه است. در حال حاضر، مقدار کافی خون، اکسیژن و تغذیه می تواند کلیه را به طور مستقیم در داخل تحویل دهد.

با توجه به این درمان، رشد کیست های کلیوی می تواند متوقف شود، جلوگیری از انتشار مواد فعال در سلول های اپی تلیال. علاوه بر این، کیست های مایع را می توان از بدن دفع کرد، گردش خون دیواره کیست را افزایش می دهد.

بدن، روش های دیگر درمان، از جمله حمام درمانی، حمام پا، درمان فشرده سازی گرم، درمان بخار، طب سوزنی درمان، همچنین برای بیماران برای بازگرداندن کلیه را تحت تاثیر قرار اعمال می شود. در حال حاضر، این روش محبوبیت زیادی در سراسر جهان به دست آورده است.

این اقدامات در عرض یک ماه انجام می شود، در طی آن کیست ها می توانند عمدتا توسط دو داخل و خارج از کلیه کاهش یابد. مهمتر از همه، آسیب بیشتر به کلیه نیز جلوگیری می شود.

آیا می خواهید نارسایی کلیوی را در مرحله 3 با بیماری کلیوی کلیوی تغییر دهید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به Asya.yue@mail.ru ارسال کنید یا پیامی بگذارید. ما خوشحال هستیم که به شما کمک کنیم.





:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: